Hej.Tutaj Nina..
Jak widzicie po tytule post nie zapowiada się zbyt dobrze..
Tak, koniec z blogiem.
Nie usuwam, ale już nie będę pisać.
Może raz na kilka miesięcy.
Czemu skończyłam?
Skończyłam z blogiem, dlatego, że skończyłam z MSP.
Z MSP skończyłam,bo mi się znudziło.
Może kiedyś wrócę. Może.
Na MSP będę wchodzić też raz na jakiś czas.
Zuzia nie ma czasu,żeby pisac i na tym i na swoim blogu, także sądzę, że postów nie będzie długo.
To na tyle.. KOCHANI. Papa.Po raz ostatni logo.
~Nina.♥
菊酸
środa, 25 marca 2015
poniedziałek, 23 marca 2015
Eee.. Tak.XD
Cześć.:3 Tutaj Nina. Ehe.. Tak w sumie nie mam o czym napisać..
Jestem nadal chora.
Masakrycznie się czuje. Cały czas kicham, kaszle..
Jutro idę do lekarza. Nienawidzę chodzić do lekarza. Od najmłodszych lat. Nie, że się boję, ale nie lubię jak ta pani mi mówi zakaszl czy coś. XD
Nie mam o czym pisać, temat na poczekaniu..
Odwrócę Waszą uwagę. XD
NIC.
No tak trochę mi głupio, że tak o niczym piszę.
A no..
Przebrałam się na MSP..
Już rzecz jasna stworzyłam look.
Zapraszam do lajkowania i dawania komentarzy.:3
A właśnie. Kto ma skype?
Nie będę dzwonić. Tylko piszę, bo na MSP to wiecie, kratki, kratki i jeszcze raz kratki.
Można sobie też jakieś linki wysyłać na skype.
Nazywam się tak jak na MSP dziewczyna 3210.
No okej, to już w sumie tyle.
Jeśli jutro nie pójdę do szkoły, to coś napiszę.c:
To, papa!
~Nina.♥
sobota, 21 marca 2015
Wiosna+Jestem chora.;-;
Hej dzieci! I dorośli! XD Tu Nina. A kto by inny, co nie?
Wpadłam w depresje, Kinga nie odpisuje.. O niee. Przeżyje.
Koniec z tymi głupotami.
Dziś sobota jeej!
Spytacie się, czemu mówię o sobocie jeśli sobota jest co tydzień..
PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!
Jeeej, nie cieszę się... Wolę zimę. Rzecz jasna, słonecznie.
Na tyle słonecznie, że nie chce mi się wychodzić na dwór.
No, ale.. Jest haczyk. Jestem chora.;-; Jej, moje szczęście dobija, co nie?
Teraz siedzę sobie w łożu, w warkoczykach i idę zrobić se za chwilę tosty.
Wielce Was to obchodzi.. Wiem.XD Nie wiem w sumie czy jestem chora, ale mam objawy.
-Ból głowy.
- Katar.
-Kaszel.
Ta, chyba nie powinnam siedzieć na kompie, za chwile schodzę.
Ile razy "Jeej" napisałam w tym poście?O.O
Na pewno za dużo.
Okej, wracając do wiosny.
Przynajmniej nie będę musiała zmieniać butów w szkole.
One reason to be happy.
Nie ważne. Ehe.
Wiosna-dla niektórych czas wygrzewania się na słońcu, bawieniu się na dworze i rzucaniu w siebie ziemniakami. Zaraz.. CO?
Okej. To coś na dzień wiosny.
Tak.
To koniec tego dziwnego posta, narqu.~Nina.♥
Wpadłam w depresje, Kinga nie odpisuje.. O niee. Przeżyje.
Koniec z tymi głupotami.
Dziś sobota jeej!
Spytacie się, czemu mówię o sobocie jeśli sobota jest co tydzień..
PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!
Jeeej, nie cieszę się... Wolę zimę. Rzecz jasna, słonecznie.
Na tyle słonecznie, że nie chce mi się wychodzić na dwór.
No, ale.. Jest haczyk. Jestem chora.;-; Jej, moje szczęście dobija, co nie?
Teraz siedzę sobie w łożu, w warkoczykach i idę zrobić se za chwilę tosty.
Wielce Was to obchodzi.. Wiem.XD Nie wiem w sumie czy jestem chora, ale mam objawy.
-Ból głowy.
- Katar.
-Kaszel.
Ta, chyba nie powinnam siedzieć na kompie, za chwile schodzę.
Ile razy "Jeej" napisałam w tym poście?O.O
Na pewno za dużo.
Okej, wracając do wiosny.
Przynajmniej nie będę musiała zmieniać butów w szkole.
One reason to be happy.
Nie ważne. Ehe.
Wiosna-dla niektórych czas wygrzewania się na słońcu, bawieniu się na dworze i rzucaniu w siebie ziemniakami. Zaraz.. CO?
Okej. To coś na dzień wiosny.
To koniec tego dziwnego posta, narqu.~Nina.♥
piątek, 20 marca 2015
Takie tam.XD + Hitler Chocolate + Konkurs + Nowe żegnanie się.
Elo, tu Nina. Tak, dziś taki temat o niczym.
Bo dziś piątek! Jeej.
Widzę, że Zuzia zrobiła posta.. Hmm.. XD Trochę niecenzuralny. Ale okej.
Zuzia, jak mi pisała miała ADHD.8))
Zuza dodała dobre logo na dziś :
Bo dziś piątek! Jeej.
I'm happy.
Just kidding, life sucks. (:
A no i.. Dziś zaćmienie słońca..
BYŁO.
Mam to w sumie gdzieś.
Ale jakoś tak mówię.
Następne za 11 lat.
Przeżyję?
Wątpię.
Słońce wyglądało jak księżyc. Illuminati.
Dziś ogólnie jak w tym tygodniu było bardzo słonecznie i fajnie.
Hehe, z Kinder Chocolate zrobiłam Hitler Chocolate.XDD
Bardzo ładnie mi to wyszło.
A no i..
Mam konkurs.
Jest ważny do jutra, zapraszam.
Nazywa się "Konkurs"
Psst.. Wejdź [Kilk]
No to tyle..
A..
Zawsze kończę posty,mówiąc "papa", ale tak ogólnie kiedy z kimś piszę, to pisze "pupa lub papapapa, albo apapa" Czy coś. XD Więc będę kończyć różnie.
A no, papapa!
~Nina.♥
wtorek, 17 marca 2015
Jak to możliwe?;o; 6 lv. i tyle kasy?+ Urodziny Oli.c:
Hej, tu Nina. Dzisiaj tak trochę na szybko, bo nie mam czasu.
No przepraszam, że nie było postów przez 2 dni, ale miałam chwilowe problemy z internetem.c:
Ok, do rzeczy..
Już dawno to zauważyłam, może 2 miesiące temu.. Lecz dopiero teraz postanowiłam o tym napisać.
Nie wiem czemu, jestem dziwna, nie mam czasu, a to post na godzinę.XD
Postaram się napisać to jak najszybciej, ok..
No więc kiedy wejdziecie na MSP to tam jest takie Highscores (jak to się pisze, to ja nie wiem XD)
No tak wygląda ta ikonka:
Ok, no na pierwszej stronie jest otwarta zakładka "Movie Stars"
Tam są Movie, które mają największy lv.
Nie wiem jak to wytłumaczyć inaczej.
Z jednej strony Twoi przyjaciele, z drugiej ogólnie Movie Stars, tak to wygląda:
No jak widzicie jest na górze zaznaczone "Pokaż najwyższe Level/Fame"
Lecz kiedy zaznaczysz "SC"
Są osoby,które mają najwięcej forsy.
Na początku znowu jest ! ! ! Alicja ! ! !
Ale jak zmienisz, żeby nie wyświetlało tylko tych Movie, które były niedawno zalogowane to, to się zmieni.
Ma właśnie tak wyglądać, żeby nie było tego ptaszka.
No zobaczcie kto ma najwięcej kasy...
Jest - Laura.♥ , która ma 6 level..
Że.. Cooooo?
No właśnie co..
A potem dziewczyna z 10 lv.
Jak ja sprawdzałam (dawno temu) to ona miała co kilka sekund więcej kasy..
Na serio.
Jakiś hack.
Zobaczcie ile zarobiła hajsu przez całą swoją grę..;o;
Ona jest podajże od lutego 2015, nie wiem dokładnie, bo nie jestem na MSP.
Ale..
Mam jeszcze jedną szokującą informację..
Ona nie jest tylko w Polsce.
Jest też w innych krajach.
Kiedyś robiłam sobie konta na innych krajach.
Wszystkie przejechałam.
Niektóre miały użytkowniczkę, która nazywa się - Laura.♥ (tak jak w Polsce) i miała ten sam status po innych języku.
Ma status "Kto ma skype?"
No, ale kiedy zjedziecie sobie na dalsze strony też są użytkownicy, którzy mają np. 3 lv. i bardzo dużo kasy.;//
Jak?
Ja tego nie wiem.
Na pewno nieuczciwie..
Ok.
Druga sprawa to, to, że..
Ola ma dziś urodziny.
Tak,Ola to KatyTV.
Nie będę mówiła ile będzie teraz miała lat, bo to jej sprawa, ale i tak Wszystkiego Najlepszego!
Dobrego Czipiczonga Olu.CCC:
No, ja jej już złożyłam życzenia, tylko tak chciałam wspomnieć. c:
To piosenka zadedykowana dla niej:
Lubię naleśniki.
Ok, to tyle tego posta, robiłam go pół godziny, ale co tam.XD
Ok, jutro raczej nie będzie posta, mówię,żeby Was potem godzinę nie przepraszać.
Papa!~Nina.♥
sobota, 14 marca 2015
MSP jak gwiazdy.#4
Cześć.:3 Tu Nina. Przepraszam, że przez kilka dni nie było postów...
Chyba się nie obraziliście?;-;
Jasne, że nie, bo nikt tego bloga nie czyta!
Nie, no serio.. Mam tak dużo wyświetleń, a komów brak. :c
Nie ważne..
To kolejny post z serii "MSP jak gwiazdy"
Tym razem moją Movie przebrałam za Lane Del Rey. To piosenkarka, nawet dość znana po piosence SummerTime Sadness. Tej piosence:
Chyba się nie obraziliście?;-;
Jasne, że nie, bo nikt tego bloga nie czyta!
Nie, no serio.. Mam tak dużo wyświetleń, a komów brak. :c
Nie ważne..
To kolejny post z serii "MSP jak gwiazdy"
Tym razem moją Movie przebrałam za Lane Del Rey. To piosenkarka, nawet dość znana po piosence SummerTime Sadness. Tej piosence:
:3
Ok, to Lana:
Ok, to Lana:
To moja Movie przebrana za Lane:
No dobra, przyznaję się..
Nie jest podobna.XD
Na MSP nie ma takich fajnych ciuchów.:c
No, ale look ładny.
Są 4 rzeczy, kosztuje to 2150 Sc, wcale nie tak dużo.c:
Buty wybrałam pasujące po prostu, bo nie wiedziałam jakie ma buty Lana.
Włosy są dla VIP.c:
Ok, to na tyle tego posta, no wiecie.. Trochę krótki.
Oke, no to zrobię post, może jutro, albo jeśli mi się uda..
Uwaga, uwaga...
Jeszcze dziś!XD
Ok, to do zobaczenia.B)
~Nina.♥
środa, 11 marca 2015
Nowe ciuchy startowe na MSP.;o;
Hej,tu Nina. Przepraszam,że przez kilka dni nie było postów. Nauka.;//
Ok, do rzeczy..
Ostatnio na MSP pojawiło się sporo zmian. Nie będę mówiła o Pixi i Zac, bo wszyscy już wiedzą kto to.
Ale mało co osób wie, że są nowe ciuchy startowe...
Jak wiecie kiedyś nie było ładnych ciuchów startowych. Przez to, że nie mieliśmy super ciuchów, dużo osób nie chciało nas przyjąć do znajomych, bo oceniali po wyglądzie..
Teraz ten problem jest mniej spotykany, ponieważ są nowe piękne ciuchy startowe.
Moderatorzy myśleli, że Movie się ucieszą, że są lepsze ciuchy,lecz Movie zaczęły być zazdrosne.
Już nawet nie mówię jakie tematy były na Forum..
Nie dziwie się w sumie, że są zazdrosne, bo to nie jest sprawiedliwe. ;//
No,mniejsza..
Zobaczcie nowe ciuchy startowe dla dziewczyn:
Włosy.
Bluzki itp.
Ok, do rzeczy..
Ostatnio na MSP pojawiło się sporo zmian. Nie będę mówiła o Pixi i Zac, bo wszyscy już wiedzą kto to.
Ale mało co osób wie, że są nowe ciuchy startowe...
Jak wiecie kiedyś nie było ładnych ciuchów startowych. Przez to, że nie mieliśmy super ciuchów, dużo osób nie chciało nas przyjąć do znajomych, bo oceniali po wyglądzie..
Teraz ten problem jest mniej spotykany, ponieważ są nowe piękne ciuchy startowe.
Moderatorzy myśleli, że Movie się ucieszą, że są lepsze ciuchy,lecz Movie zaczęły być zazdrosne.
Już nawet nie mówię jakie tematy były na Forum..
Nie dziwie się w sumie, że są zazdrosne, bo to nie jest sprawiedliwe. ;//
No,mniejsza..
Zobaczcie nowe ciuchy startowe dla dziewczyn:
Jak widzicie ciuchy są kompletnie inne.
Są śliczne, no niektóre.
Zauważyłam, że są 2 rzeczy VIP.
Ta bluzka:
I te spodnie:
Teraz ciuchy dla chłopaków:
Włosy.
Bluzki itp.
Spodnie.
I buty.
Tutaj nie wiem co jest VIP, bo nie mam konta chłopaka..
Ale są takie same spodnie jak u dziewczyn,które są dla VIP,ale dla chłopaków mogą nie być VIP.
A ogólnie to były takie ładne ciuchy,że musiałam sobie stworzyć konto.:3
Mam dużo kont, z jakieś 100, ale podam Wam nazwę do tego.
Nazywam się tam BarszczZUszkami, wiem kreatywna nazwa.XD
Ok, to na tyle tego posta..
Dobra, może jutro będzie post.
Nie wiem, to na tyle, papapapa.:3
~Nina.♥
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


